مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-15ورزشي

لحظه به لحظه با دربی 96 حذفی| رکوردداران شهرآورد و انتشار پوستر ویژه AFC +عکس


دربی 96 پایتخت میان پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت های جام حذفی برگزار می شود.

- گروه ورزشی جی پلاس، تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 19:45 دقیقه (امروز) 24 تیر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

حواشی و تمام آمارو ارقام مربوط به این مسابقه را در ادامه می خوانید: چهارمین دربی بدون تماشاگر بعد از کرونا دیدار امشب استقلال و پرسپولیس، چهارمین دربی بعد از شیوع ویروس کرونا است که هواداران از تماشای آن در ورزشگاه محروم هستند.

یکی از جذابیت های دربی تهران در سال های گذشته، حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه بود ولی به دلیل شرایط کرونایی، فقط صدای ضبط شده هواداران در آزادی پخش می شود.

کالدرون: حذف رقیب در دربی هیجان انگیزتر است سرمربی اسبق پرسپولیس درباره بازی امروز این تیم مقابل استقلال گفت: دربی مسابقه مهمی است و فرقی ندارد در لیگ برتر باشد یا جام حذفی، ولی خب به این دلیل که در جام حذفی باید حتما یک تیم برنده شود دربی هم حساس تر می شود و تیم ها و هواداران شان دوست دارند رقیب را از مسابقات کنار بزنند.

شفر: امیدوارم استقلال به خاطر هواداران فوق العاده اش ببرد سرمربی اسبق استقلال گفت: زیاد پیگیر نتایج فوتبال ایران نیستم، اما امیدوارم به خاطر هواداران فوق العاده استقلال، این تیم برنده دربی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با دربی 96 حذفی| رکوردداران شهرآورد و انتشار پوستر ویژه AFC +عکس

لحظه به لحظه با دربی 96 حذفی| رکوردداران شهرآورد و انتشار پوستر ویژه AFC +عکس